Sesja wizerunkowa - dlaczego musisz ją mieć i musi być droga?

Nie będę trzymać Was w niepewności i odpowiem na oba pytania od razu - musisz ją mieć bo od tego zależy jak będą odbierać Cię potencjalni klienci i zasługujesz na to co najlepsze. Określenie droga jest oczywiście umowne i proporcjonalne do Twoich możliwości ale daj z siebie wszystko i nie oszczędzaj na sobie bo ta inwestycja Ci się zwróci. Twój sukces zależy od tego jak postrzegają Cię ludzie, do których kierujesz swoją ofertę.

Budowanie marki osobistej to żmudna droga, na końcu której pojawia się jednak nagroda - kasa. Nie zakładaj więc wielkich oszczędności na etapie tworzenia wizualnych wartości Twojej firmy, zwłaszcza jeśli tą firmą jesteś Ty. Kiedy sprzedajesz umiejętności czy usługi, poza jakością konkurujesz również energią, pierwszym wrażeniem, zadbaj by było ono odzwierciedleniem Twoich atutów. Wybierz najlepszy zespół, który pokaże Twoją unikalną markę. Jako fotograf i edukator „Jak dobrze wyglądać na zdjęciach” proces współpracy z klientem przy sesji wizerunkowej zaczynam od określenia jego potrzeb i wizji. Przeprowadzam rzetelną rozmowę, wspólnie tworzymy zestaw cech, które chcemy uwydatnić. Na tej podstawie składam mood board, mapę nastroju, który będziemy tworzyć. Współpracuje z najlepszymi makijażystami, stylistami, to kluczowe osoby w tym procesie. Od nich w dużej mierze zależy efekt końcowy sesji. Jak robić to porządnie, tu też nie warto oszczędzać. Tworząc silną markę osobistą nokautujesz konkurencje ale najpierw ludzie muszą Cię pokochać by chcieli od Ciebie kupować. Dobre zdjęcia przydadzą Ci się we wszystkich kanałach komunikacji. Nie tylko na stronie internetowej, wykorzystasz je w social mediach, publikacjach branżowych, newsletterze.

I tu dochodzimy do sedna: co to znaczy dobre zdjęcia wzmacniające markę osobistą? To najtrudniejsza część zadania. Po pierwsze i najważniejsze, odpowiedz sobie na pytanie kim jesteś lub kim chciałabyś być. Na swojej wyjątkowej osobowości najtrwalej zbudujesz brand. Nie znaczy to jednak, że masz nie zadbać o to by być najlepszą wersją siebie. Bądź autentyczna ale włóż trochę pracy w to by uwydatnić swoje atuty. Każda ulubiona marka ma swój charakter. Twój język wizualny musi być spójny z ideą, którą chcesz przekazać ludziom. Zastanów się więc jaka ona jest i zacznij mieszać w tym kreatywnym kotle. Dorzucaj kolory, smaki, nastroje, generuj emocje, daj się poznać i pokochać. Pamiętaj tylko, że miłość bywa nieobliczalna i najpierw musisz pokochać siebie, bo i tak wszystkim nie dogodzisz.

 zdjęcia pochodzą z sesji lek.M.Gałązki